środa, 31 stycznia 2018

Jak urządzić mini-biuro w małym mieszkaniu?


Oczywiście, zależy, jaką pracę wykonujecie (ja działam w branży edukacyjnej, drugą część pracy wykonuję poza mieszkaniem), a do tej wykonywanej w domu w zupełności wystarczają mi: kilka haczyków i pojemników/koszyków zamontowanych na wewnętrznej stronie drzwiczek od szafki i kilka półek. Do tego rozkładany stół (o którym wkrótce) i można zabierać się do pracy :).  P.S. Tu haczyki w roli wieszaka na biżuterię.


koszyki BranQ (sklepy wielobranżowe, np. Społem)

haczyki Command 3M, nie niszczą powierzchni, bardzo mocne i łatwe w zamontowaniu

pojemnik na śrubki, kupiony w Castoramie

segregatory kupione w Ikei

11 komentarzy:

  1. Dobrze zorganizowana przestrzeń, małe ale pojemne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie blat roboczy? Przede mną wyzwanie, muszę w salono-sypialni zmieścić biuro z komputerem stacjonarnym.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie za blat służy rozkładany i podnoszony stół, ale PC na nim to niepraktyczne.
    Może narożne biurko? Tj tutaj https://goo.gl/images/mb9A1d

    Lub takie kompaktowe
    https://goo.gl/images/TNHRLo

    OdpowiedzUsuń
  4. Urządzenie małego biura w mieszkaniu to tak na dobrą sprawę nie lada zadanie. Już to przerabiałem u siebie i wiem co to oznacza. Teraz wiem, że korzystając w biurze z teczek plastikowych https://somax.eu/234-teczki-plastikowe zapewniamy sobie wygodę w postaci uporządkowanych papierów i dokumentów biurowych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykle pomysłowe są te koszyki w szafkach. Bo każdy z nas ma masę drobnych rzeczy z którymi nigdy nie wiadomo co zrobić. Super aranżacja wolnej przestrzeni. Podoba mi się to drzewo z kotkami, ciekawa kompozycja tylko nie wiem, gdzie coś takiego można kupić... Może ktoś mi pomoże:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :). Moje drzewo z kotami to akurat malowidło własnej roboty, ale można kupić taką sama naklejkę na Allegro, wpisując 'naklejka kocie drzewo' lub 'naklejka kot drzewo'. Właśnie ona posłużyła mi za inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie napisane. Pozdrawiam i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń