czwartek, 8 września 2016

35 m. kw. ze skosami

To mieszkanie ma przedziwny układ, skosy i w dodatku odsłonięte belki stropowe, ale jest świetnym przykładem na to, że nawet na takim metrażu, i z takimi "dodatkami", może być funkcjonalnie i ładnie. 

Oczywiście nie jest idealne - brakuje, jak dla mnie, kilku szafek lub półek (np. w jadalni), ale ogólnie aranżacja wypada na plus: belki zręcznie wkomponowano w meble kuchenne, dziwne "odnogi" mieszkania, które są za małe na cały pokój, wykorzystano na mini-biblioteczkę i kąt jadalniany, natomiast na ukośnych sufitach znajdują się okna dachowe (sypialnia i łazienka).




   









źródło

1 komentarz:

  1. Świetna aranżacja! ja miałam do zagospodarowania ostatnio jeden z pokoików właśnie na poddaszu i na tym skosie mam fototapetę z widokiem pięknego nieba. W sumie padło na niebo, ale na dekowizja.pl mają tego tyle, że ciężko się było zdecydować. ale cieszę się bo teraz cała przestrzeń wydaje się większa, a o to mi najbardziej chodziło :)

    OdpowiedzUsuń