poniedziałek, 1 czerwca 2015

Garść inspiracji do kuchni i jadalni

Jestem fanką stołów okrągłych, taki mi się kiedyś marzy... Najlepiej jakiś antyk z toczonymi nogami i do tego rozkładany:). Wokół krzesła w wersji modern (nie żadne fotele), każde inne, a szafki kuchenne mają być zabudowane do samego sufitu. Taki jest mój ideał kuchni. A jak u Was?

Co do kolorów, to jest zdecydowanie mój faworyt kolorystyczny (choć moja obecna, z czerwonymi błyszczącymi frontami szafek bardzo mi się podoba). Dość niezwykłe połączenie, przyznacie, że mało kto ma takie ściany i płytki w kuchni? 




Źródło

Kuchnia w odcieniach szarości - zawsze modna klasyka.

Źródło
I w wersji mini na niebiesko:
Źródło
A poniżej bardziej stonowane połączenia kolorystyczne: monochromatyczne biel i czerń, bezpieczne beże i brązy oraz ciepłe pastele.







Na koniec kilka inspiracji do jadalni o różnej powierzchni:




Źródło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz